vrijdag 6 februari 2015

Wk. 06 - Steampunk

My contribution for this friday:


Hanny

8 opmerkingen:

Jolande zei

Die van mij heb ik net op mijn blog gezet :-)

trompke zei

Mooi Jolande! Wil je je link niet toevoegen?

Jolande zei

Wil ik wel hoor, wist niet dat dat mocht :-)

trompke zei

Tuurlijk mag dat. "Tag" is maar een naam, had er beter een ander woord voor kunnen kiezen achteraf gezien ;-)

Jolande zei

Ik zie dat je het erbij gezet hebt, misschien dat er nu meer mensen mee gaan doen.
Ik kan hier trouwens nergens een vinkje vinden eens kijken, misschien omdat de comments vast in de pagina zitten.
Eens kijken of ik berichten krijg als ik melding sturen aanklik.

trompke zei

Moet ik dan iets veranderen in Blogger? Ik zie ook geen vinkje...

trompke zei

Heb nu het pop-up venster ingeschakeld en krijg je ook een vinkje-vakje :-)

Jolande zei

Nee nu niet, maar wel het pop-up venster en de reakties komen wel gewoon binnen.
Ik denk dat ik geen vinkje krijg omdat ik melding sturen aangeklikt had en je krijgt altijd maar één keer een vinkje te zien.